|
|||
2kh1 USTAWIENIA SERVERA - KLIKNIJ NA OBRAZEK ŻEBY POWIĘKSZYĆ
- DRUGS (środki chemiczne, narkotyki) - banned ( oprócz stimpacków ) - Vindicator minigun (oprawca), wyrzutnia rakiet, pulse pistol , gauss pistol, mut w pancerzu - banned - zakaz używania nosidełek ( postaci noszących broń/przedmioty itp dla innych) - zakaz używania scav'ów( postaci z wysokim lv w samym pancerzu bez broni ) -------------------------------------------- niepisane ( do dzisiaj :P ) zasady o których się wie , ale się o nich nie mówi :P - nie wypada używać następujących charów będąc w przewadze: sniper z gauss rifle mutant w ciężkim pancerzu - chociaż 2kh1 grane jest zazwyczaj na mapach typu assault ( np DOWNTOWN ) pociąganie za dźwignię (switch) jest surowo zabronione - rozgrywka nastawiona jest na walkę w terenie, a nie na obronę danego obiektu. Dlatego też sam fakt grania w obronie, albo w ataku nie ma wielkiego znaczenia. Rozgrywka polega na walce pomiędzy zazwyczaj dwoma drużynami, chociaż zdarzają się też walki ffa ( free for all - każdy na każdego ). Jednak w momencie gdy np zostaje w każdej drużynie po jednym charze, gracze na każdej mapie mają ustalone miejsce w obrębie którego mają się spotkać, żeby dokończyć porachunki. Miejsce takie ma swoją utartą nazwę "mutz" - hasło to oznacza nawołanie przeciwnika do pojawienia się w tym miejscu. dla przykładu mapa DOWNTOWN I zaznaczone 'mutz'.
PODSTAWOWE CHARY DO GRY: - PANK - SNIP - LEWIS |
|||
| |||
| |||