2kh1

USTAWIENIA SERVERA - KLIKNIJ NA OBRAZEK ŻEBY POWIĘKSZYĆ

 

- DRUGS (środki chemiczne, narkotyki) - banned ( oprócz stimpacków )

- Vindicator minigun (oprawca), wyrzutnia rakiet, pulse pistol , gauss pistol, mut w pancerzu - banned

- zakaz używania nosidełek ( postaci noszących broń/przedmioty itp dla innych)

- zakaz używania scav'ów( postaci z wysokim lv w samym pancerzu bez broni )

--------------------------------------------

niepisane ( do dzisiaj :P ) zasady o których się wie , ale się o nich nie mówi :P

- nie wypada używać następujących charów będąc w przewadze:

sniper z gauss rifle

mutant w ciężkim pancerzu

- chociaż 2kh1 grane jest zazwyczaj na mapach typu assault ( np DOWNTOWN ) pociąganie za dźwignię (switch) jest surowo zabronione - rozgrywka nastawiona jest na walkę w terenie, a nie na obronę danego obiektu. Dlatego też sam fakt grania w obronie, albo  w ataku nie ma wielkiego znaczenia.

Rozgrywka polega na walce pomiędzy zazwyczaj dwoma drużynami, chociaż zdarzają się też walki ffa ( free for all - każdy na każdego ). Jednak w momencie gdy np zostaje w każdej drużynie po jednym charze, gracze na każdej mapie mają ustalone miejsce w obrębie którego mają się spotkać, żeby dokończyć porachunki. Miejsce takie ma swoją utartą nazwę "mutz" - hasło to oznacza nawołanie przeciwnika do pojawienia się w tym miejscu. dla przykładu mapa DOWNTOWN I zaznaczone 'mutz'.

 

PODSTAWOWE CHARY DO GRY:

- PANK

- SNIP

- LEWIS

 

1k

2kh1

2kh3

2k REG

10k REG

Territory